Առողջ սնունդ

Գրեթե բոլորն իրենց օրը սկսում են մեկ գավաթ սուրճով կամ թեյով: Սակայն շատ ավելի օգտակար են առավոտյան խմել գազարի, դդումի, դեղձի կամ ծիրանի հյութ:
Այս հյութերն օգտակար են նրանով, որ սնում են մաշկը, ամրացնում անոթների պատերը, փայլ են հաղորդում աչքերին և սրում են տեսողությունը: Իհարկե, հյութերը պետք է լինեն թարմ քամած, քանի որ խանութում վաճառվողները, որոնք նախատեսված են երկարաժամկետ պահպանման համար, անհրաժեշտ վիտամիններ անհամեմատ քիչ են պարունակում և լի են հավելանյութերով:ae0cd6de6818

Նախ կրթահամալիրի սովորողների շրջանում անցկացնում ենք հարցում, թե նրանք արագ սնունդից ի՞նչն են նախընտրում, դրսում ավելի հաճախ ի՞նչ են ուտում և խմում։ Ըստ պատասխանների ձևավորվում է սննդի և խմիչքների մի շարք, որը պետք է ուսումնասիրել։

  • Սովորողները բաժանվում են խմբերի, ամեն մի խումբ ուսումնասիրում է որևէ արտադրանք, ուշադրություն դարձնելով հետևյալ հանգամանքներին՝
  1. Պահպանման ժամկետ․ Համապատասխանո՞ւմ է արդյոք տվյալ արտադրանքի պահպանման ժամկետը չափանիշներին։
  2. Բաղադրություն․ Ինչի՞ց է կազմված արտադրանքը, ի՞նչ վնասակար նյութեր, հավելումներ է պարունակում, ինչպե՞ս են այդ հավելումներն ազդում մարդու օրգանիզմի վրա և այլն։
  • Առաջարկվում է առողջ այլընտրանք տվյալ արտադրանքին։

Առողջ սնունդը կարևոր է առողջ մարմին, առողջ տրամադրություն և արդյունքում՝ առավելագույն արդյունավետություն ունենալու համար։ Այս գրքում զետեղվում են տարբեր սննդամթերքներ և նրանց վերաբերող առողջական կարևոր փաստեր։

  • 1. Օգտակար սնունդ – առողջ օրգանիզմ թե՞
  • 2. Oրգանիզմի համար 10 ամենավնասակար արտադրանքը1. Չիպսեր : Ինքնին կարտոֆիլը չի համարվում օգտակար `ինչպիսի եղանակով էլ , որ պատրաստված լինի , իսկ չիպս պատրաստելուց օգտագործվում է այնպիսի նյութեր , որոնք մարդու մոտ առաջացնում են քաղցկեղ :2. Գազավորված ըմպելիքներ : Գազավորված ըմպելիքի ոչ միայն քիմիական գույն է վնաս , այլ նաև պղպջակները : Ամենավտանգավորը համարվում է Կոկա -Կոլան , բայց կա նույնիսկ սրանից վտանգավորը դա Կոկա -կոլա Լայթն է քանի , որ իր մեջ պարունակում է շաքարի փոխարինիչ , որը շատ ավելի վատ է , քան սովորական Կոկա -Կոլան :3. Fast-food (արագ սնունդ ) միանգամայն ակնհայտ է , որ ցուցակից ամենավնասակար կերակուրը սա է : Եկեք փորձենք թվարկել արագ սնունդի առավելությունները , բացի արագությունից դրանք չկան : Ձեր քաղցը արագ բավարարելու համար դուք կարող եք ուտել նմանատիպ սենդվիչ ` պանրով , բանջարեղեններով , բայց դրանում չլինեն սոուսներ :

. Մայոնեզ : Խոսքը գնում է խանութի մայոնեզների մասին : Եթե մի քանի օր շարունակ օգտագործեք մայոնեզ , մի քանի օրից անմիջապես կզգաք քաշի ավելացում , սա նաև վերաբերվում է կետչուպին : Սրանք կարելի է փոխարինել ցածր յուղայնությամբ թթվասերով և այդպիսով դուք կլինեք և առողջ և նիհար :5. Աղ և շաքար : Ինչպես գիտենք և աղը և շաքարը կոչվում են «սպիտակ մահ»: Աղը վերացնում է ջուրը օրգանիզմից : Իսկ շաքարը նիհարողների համար 1 թշնամին է :Ճիշտ է հնարավոր չէ ընդհանրապես չօգտագործել , սակայն աղը կարող են քչացնել , իսկ շաքարը փոխարինել մեղրով :6. Ալկոհոլային խմիչք : Նույնիսկ շաբաթը մեկ անգամ օգտագործումը համարվում է հարբեցողություն : Ամենավնասակարը դա գարեջուրն է , որը գիրացնում է և առավել ևս ազդում է1394425-253 231494221377500527 ciran-e1345127132261 ditea-yabloko

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s